مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 17:352015-03-01اجتماعي

سه محور مواصلاتی اردبیل نیازمند تقویت پایگاه های امدادی است


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تاکید کرد که سه محور مواصلاتی در استان نیازمند تقویت پایگاه های امدادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، بهرام غیبی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت پایگاه های امدادی اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر 20 پایگاه جاده ای داریم که 12 مورد ثابت و مابقی سیار است و در تعطیلات نوروز همگی فعال خواهند بود.

وی افزود: اردبیل نسبت به پوشش پایگاه های بین شهری وضعیت مطلوبی دارد و یکی از دلایل آن نزدیکی محورهای مواصلاتی به یکدیگر و گستره محدود استان است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه توسعه پایگاه ها با توجه به استانداردهای خاصی انجام می شود، اضافه کرد: در خود استان نیز توسعه پایگاه ها باید با رعایت این مولفه ها باشد.

به گفته غیبی هرپایگاه باید با پایگاه بعدی 50 کیلومتر فاصله داشته باشد و به جمعیت شهری و پاسگاه پلیس راه نزدیک باشد ودر عین حال امکان سرویس دهی تلفن همراه در محدوده آن وجود داشته باشد.

وی افزود: بر اساس این استانداردها در حال حاضر در سه محور با کمبود مواجه ایم که این کمبودها در طول عملیات امداد و نجات و بررسی شرایط و امکانات شناسایی شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: در محور سرچم یک پایگاه دایر شده و ضروری است در سرچم- کجل نیز پایگاهی از طریق اورژانس یا هلال احمر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه محور مواصلاتی اردبیل نیازمند تقویت پایگاه های امدادی است

سه محور مواصلاتی اردبیل نیازمند تقویت پایگاه های امدادی است