مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 16:412015-03-01پزشكي

پرفسور حسابی برای بردن مادر به مکه پول نداشت


پدرم در طول عمر خود با فقر زندگی کرد به نحوی که پول نداشت همسر خود را به مکه ببرد، مادرم مقداری پولی که پس انداز کرده بود تا به بتواند به پدر کمک کند تا به این سفر بروند را به زلزله زدگان بویین زهرا داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری داشجو از مشهد،" مهندس ایرج حسابی شب گذشته در همایش بزرگ روز مهندس به مناسبت سالگرد خواجه نصیرالدین طوسی در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان داشت: من در پنجم اسفند به مرکز آموزش عالی اقبال لاهوری دعوت شدم؛ اما به دلیلی تقارن این روز با روز تولد پرفسور حسابی نتوانستم خدمت دوستان برسم.

وی ادامه داد: عادت من نیست که حرف بزنم؛ اما برای شروع باید بگویم برای آن چه ایران دارد دیگر کشورهای جهان باید بدوند و آن تاریخ کهن و گذشته درخشان این کشور است.

قدمت ایران به 12 هزار سال می رسد حسابی افزود: آمریکا هر قدر تلاش کند 250 سال قدمت دارد، اروپایی ها 850 سال و کانادایی ها 650 سال؛ اما ایران دارای قدمتی بیش از 10 هزار سال است و اگر کوره های ریخته گری کشف شده در جیرفت را به آن اضافه کنید این قدمت به 12 هزار سال می رسد.

وی با انتقاد از نبود برخی فرهن های حق شناسانه در کشور بیان داشت: در برخی کشورهای دنیا جلوی در خانه اساتیدشان هر روز صبح دسته گلی از سوی شاگردان گذاشته می شود تا مراتب قدرشناسی خود را به استاد برس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرفسور حسابی برای بردن مادر به مکه پول نداشت

پرفسور حسابی برای بردن مادر به مکه پول نداشت