مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 15:352015-03-01سياسي

نیروی هوایی ارتش گردان پهپادی تشکیل داد


اولین دوره خلبانان پهپاد برای نخستین بار در کشور که به صورت آکادمیک آموزش دیده اند تا پایان سال جاری فارغ التحصیل می شوند و به ناوگان پهپاد نیروی هوایی ارتش ملحق خواهند شد .

- فرمانده پهپاد نیروی هوایی ارتش گفت: گردان هایپهپاد در پایگاه های نیروی هوایی تشکیل شده و در راستای ماموریت های ابلاغی انجام وظیفه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، فرمانده پهپاد نیروی هوایی ارتش در گفت و گویی با بیان اینکه در ساختار نیروهای مسلح ماموریت های جداگانه ای برای هر نیرو در حوزه پهپاد تعریف شده است، گفت: در این راستا به نیروی هوایی ارتش ماموریت های ویژه ای داده شده است، به همین منظور گردان های پهپاد در پایگاه های نیروی هوایی تشکیل شده و در راستای ماموریت های ابلاغی انجام وظیفه می کنند.

وی افزود: اولین دوره خلبانان پهپاد برای نخستین بار در کشور که به صورت آکادمیک آموزش دیده اند تا پایان سال جاری فارغ التحصیل می شوند و به ناوگان پهپاد نیروی هوایی ارتش ملحق خواهند شد .

فرمانده پهپاد نهاجا تصریح کرد: آموزش سرلوحه برنامه های نیروی هوایی در بحث پهپاد هست و خلبانان این حوزه به صورت مستمر، آموزش های تخصصی خود را می بینند که در همین راستا همایش آموزش ابابیل در پایگاه برادران شهید دلحامد انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی هوایی ارتش گردان پهپادی تشکیل داد

نیروی هوایی ارتش گردان پهپادی تشکیل داد