مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 15:202015-03-01ورزشي

تنیس قم از عدم استقبال حامیان مالی رنج می برد


بازیکن قمی تیم ملی تنیس با بیان اینکه قم در رده های مختلف سنی قطب تنیس کشور است، گفت: تنیس قم از عدم استقبال حامیان مالی رنج می برد.

- محمدحسین جلالیان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضورش در مسابقات دیویس کاپ مالزی اظهار داشت: برای چهارمین بار است که در یک رویداد بین المللی شرکت می کنم و حضور در مسابقات دیویس کاپ جوانان آسیا در مالزی فرصت خوبی برای تجربه اندوزی و افزایش رتبه ایران در رنکینگ آسیایی است.

وی افزود: 3 تیم بر تر این مسابقه به مسابقات دسته اول دیویس کاپ آسیا صعود می کنند و من نیز پس از حدود 2 سال حضور در تیم های ملی تنیس امیدوارم در کنار سایر نفرات تیم ملی تنیس بتوانیم در مسابقات مالزی روی سکو قرار بگیریم.

بازیکن قمی تیم ملی تنیس گفت: تنیس قم در رده های مختلف سنی قطب تنیس کشور است و به نظر من در مسابقات تنیس جوانان کشور که در حال حاضر در قم در حال برگزاری است بین 3 تیم بر تر مسابقات جوانان کشور قرار می گیرد.

جلالیان درباره حضورش در تیمی غیر قمی در لیگ تنیس باشگاه های کشور بیان داشت: اسپانسرهای مالی در قم کم تعداد هستند و حمایت خاصی از رشته تنیس نمی شود و ما ورزشکاران هم با چنین شرایطی مجبور هستیم با تیم های دیگر قرارداد ببندیم در حالی که اگر در قم از تنیس حمایت شود ترجیح می دهیم برای تیم شهرمان به میدان برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنیس قم از عدم استقبال حامیان مالی رنج می برد

تنیس قم از عدم استقبال حامیان مالی رنج می برد