مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 15:202015-03-01دانش

آغاز رقابت 35 تیم دانشگاهی برای «نجات تخم مرغ ها» از فردا


سومین دوره مسابقات دانشجویی «نجات تخم مرغ ها» در دانشکده مهندسی مکانیک و صنایع دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می شود.

- سومین دوره مسابقات دانشجویی نجات تخم مرغ ها در دانشکده مهندسی مکانیک و صنایع دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس علمی ایسنا، در این مسابقه که به همت انجمن علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می شود، 35 تیم از برخی دانشگاه های تهران همچون علم و صنعت، امیرکبیر، خواجه نصیر و آزاد تهران جنوب شرکت خواهند کرد.

دانشجویان رشته های مهندسی صنایع، مکانیک، عمران، هوافضا و برق با بکارگیری خلاقیت و استفاده از آموخته­ های خود سازه­ هایی را طراحی خواهند کرد تا تخم مرغ هایی که داخل این سازه قرار می گیرند، به هنگام پرتاب از ارتفاع 11 متری از شکستن نجات یابند.

هیات داوران متشکل از استادان دانشکده مکانیک دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، معیار ارزیابی را نمره خلاقیت، کمترین وزن، زمان فرود و همچنین دقت فرود سازه عنوان کرده اند.

در پایان، برندگان این مسابقه از میان گروه هایی که تخم مرغشان را سالم به زمین رسانده و نمره بالاتری را کسب کردند، مشخص خواهند شد.

این مسابقه روز دوشنبه، 11 اسفند ماه برگزار می شود و تیم ها از ساعت 9:30 تا 12 اقدام به ساخت سازه می کنند و از ساعت 13 مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رقابت 35 تیم دانشگاهی برای «نجات تخم مرغ ها» از فردا

آغاز رقابت 35 تیم دانشگاهی برای «نجات تخم مرغ ها» از فردا