مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 15:002015-03-01بين الملل

دیدار سلمان بن عبدالعزیز و عبدالفتاح سیسی پشت درهای بسته


رییس جمهوری مصر که به ریاض سفر کرده است، با پادشاه عربستان در پشت درهای بسته دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری مصر را در کاخ پادشاه همراهی کرد و نشست دوجانبه ای میان این سران در پشت درهای بسته برگزار شد و پس از آن جلسه مذاکرات دوجانبه ی گسترده ای با حضور هیات های از دو کشور برپا شد.

این دیدارها پس از آن صورت گرفت که عبدالفتاح سیسی در آغاز سفر رسمی خود وارد فرودگاه ملک خالد در ریاض شد که پادشاه عربستان و همچنین مقرن بن عبدالعزیز، ولیعهد و فیصل بن بندر، امیر منطقه ریاض و همچنین سفیر مصر در عربستان و اعضای سفارتخانه در رأس هیات استقبال کنندگان از سیسی بودند.

علاء یوسف، سخنگوی ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که مراسم استقبال رسمی برگزار شد و سرود ملی نواخته شد و نیروهای استقبال نیز برای درود به رییس جمهور صف کشیده بودند.

ریاض، پایتخت عربستان سعودی امروز (یکشنبه) میزبان رهبران کشورهایی است که مواضع متفاوتی نسبت به پاره ای از مسائل دارند و این دیدارها با هدف نزدیک تر کردن مواضع آنها در قبال مسائل سوریه، ایران، یمن، لیبی و همچنین واکنش نسبت به گروه های تروریستی و تندرو برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سلمان بن عبدالعزیز و عبدالفتاح سیسی پشت درهای بسته

دیدار سلمان بن عبدالعزیز و عبدالفتاح سیسی پشت درهای بسته