مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 14:052015-03-01سياسي

یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد


ادواره شهدای دانشجوی دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه فرهنگیان اردبیل در سالن ولایت اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، بویژه شهدای دانشجوی دانشگاه فرهنگیان اردبیل، گفت : مردم شریف ایران اسلامی در 22 بهمن امسال، علی رغم وجود برخی مشکلات اقتصادی در جامعه با درک واقع بینانه و ایثارگرانه به خیابان ها آمدند و بار دیگر حماسه سیاسی را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ پیامبر اعظم (ص)، افزود : این رزمایش در شرایط خاص و با هماهنگی و ابلاغ مقام معظم رهبری و رییس جمهور جهت نشان دادن اقتدار نظامی ایران با پشتوانه مردم انجام شد.

بابازاده قانع با بیان اینکه ایران یکی از نقاط مهم جهان است و خلیج فارس نیز در حوزه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارد، افزود: تنگه هرمز به دلیل وجود سه جزیره تنب کوچک و بزرگ و ابوموسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل این رزمایش عظیم را پیامی امیدوارکننده برای ملت شریف ایران و پیامی ناامیدکننده برای دشمنان نظام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد

یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد