مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 13:502015-03-01اجتماعي

بلوط های سیروان از لورانتوس پاکسازی می شوند


طرح پاکسازی درختان بلوط از آفت نیمه انگلی لورانتوس در سه نقطه، کوه «قلارنگ»، «مانشت» و «قلندر» طی امسال در شهرستان انجام شده است.

- فرماندار سیروان گفت: طرح پاکسازی درختان بلوط از آفت نیمه انگلی لورانتوس در سه نقطه، کوه قلارنگ ، مانشت و قلندر طی امسال در شهرستان انجام شده است.

مراد یگانه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، در مورد لیست طرح های اجرایی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان در سال 1393 اظهار کرد: طرح پاکسازی درختان بلوط از آفت نیمه انگلی لورانتوس در سه نقطه، کوه قلارنگ با وسعت 500 هکتار، کوه مانشت با وسعت 650 هکتار و کوه قلندر با وسعت 630 هکتار که در خرداد ماه و تیرماه سال جاری به انجام رسید.

وی بابیان اینکه جنگل کاری در منطقه بانکول کارزان در سطح 50 هکتار و کاشت 3 هزار نهال در پارک مذکور که در آذرماه سال جاری و در دی ماه سال جاری به پایان رسید، افزود: پارک جنگلی با وسعت 65 هکتار در منطقه بانواز (حاشیه شهر لومار ) و کاشت 6 هزار و 370 نهال در مکان مذکور که در دی ماه و بهمن ماه سالجاری به انجام رسید.

یگانه با اشاره به اینکه ایجاد سامانه آبگیر در کوه چرمین با وسعت 200 هکتار و ایجاد آبگیر هلالی شکل به تعداد 3 هزار و 100 عدد در مکان طرح مذکور که در دی ماه سال جاری به پایان رسید، خاطرنشان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلوط های سیروان از لورانتوس پاکسازی می شوند

بلوط های سیروان از لورانتوس پاکسازی می شوند