مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 13:352015-03-01فرهنگي

داوران بخش بین الملل و سیفژ جشنواره پویانمایی معرفی شدند


آثار بخش مسابقه بین الملل نهمین جشنواره پویانمایی تهران امسال با حضور چهار داور و بخش سیفژ با سه داور از روز جمعه 15 اسفند مورد قضاوت قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، جینالبرتو بنداتسی، مکس هاتلر، ولودیمیر دیاگیلف، مایا یونشو و محسن چینی فروشان به عنوان داوران بخش مسابقه بین الملل نهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران تعیین شده اند.

جینالبرتو بنداتسی استاد دانشگاه و مولف کتاب کارتون: یک صد سال سینمای پویانمایی است.

همچنین مکس هاتلر پویانما و کارگردان آلمانی که مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه گلداسمیت دریافت کرده و جوایز متعددی از جشنواره هایی چون کن، برادفورد، سنت لوییس و جشنواره بین المللی فیلم لندن به دست آورده است.

در عین حال ولودیمیر دیاگیلف مدیر اجرایی جشنواره های تلویزیونی (دایتیاتکو) و مایا یونشو پویانما و کارگردان ژاپنی، فارغ التحصیل دانشگاه هنر لندن و عضو انجمن علم و هنر و پویانمایی ژاپن است.

در ادامه این اسامی نام محسن چینی فروشان کارشناس ارشد برنامه ریزی فرهنگی و دبیرکل سیفژ (سازمان بین المللی فیلم برای کودک و نوجوان) به چشم می خورد که تاکنون بیش از بیست عنوان کتاب ترجمه کرده و علاوه بر این سه عنوان کتاب نیز برای کودکان و نوجوانان نوشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوران بخش بین الملل و سیفژ جشنواره پویانمایی معرفی شدند

داوران بخش بین الملل و سیفژ جشنواره پویانمایی معرفی شدند