مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 12:352015-03-01پزشكي

درمان بیماران تحت پوشش بهزیستی به صورت رایگان خواهد بود


مدیرکل اداره کل بهزیستی البرز از انعقاد تفاهنامه سازمان بهزیستی کشور با بنیاد بیماری های نادر خبر داد و گفت: درمان تمامی بیماران تحت پوشش سازمان بهزیستی به صورت رایگان انجام می شود - افروز بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر اظهار داشت: تفاهمنامه فی ما بین سازمان بهزیستی کشور و بنیاد بیماریهای نادر کشور منعقد شده است که در این زمینه بتوانیم اقدامات موثری انجام دهیم.

بهرامی در ادامه با اشاره به مفاد این تفاهمنامه گفت: همکاری و مشارکت در حوزه ی اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، تشخیص، درمان، حمایت و بازتوانی بیماران ژنتیک یکی از مفاد این تفاهمنامه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: همکاری و مشارکت در خصوص تهیه نقشه جامع توزیع بیماری های ژنتیک ایران یکی دیگر از بندهای این تفاهنامه است.

مدیرکل اداره کل بهزیستی البرز از همکاری مشترک در حوزه ژنتیک و غربالگری و مدیریت انجام آزمایشات افرادی که از طریق مراکز بهزیستی جهت انجام آزمایشات غربالگری معرفی می شوند، یاد کرد و گفت: بهزیستی کشور متعهد شده است تمامی اماکن بلا استفاده خود در همه استان های کشور را جهت فعالیت در حوزه تشخیص و درمان در اختیار بنیاد بیماری های نادر قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان بیماران تحت پوشش بهزیستی به صورت رایگان خواهد بود

درمان بیماران تحت پوشش بهزیستی به صورت رایگان خواهد بود