مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 10:512015-03-01پزشكي

موخوره ای که در کشورهای اسلامی وجود دارد بیماری نیست


موخوره ای که در کشورهای اسلامی وجود دارد بیماری نیست، این نوع مو خوره ها معمولاً در نوک مو ها وجود دارند و بر خلاف باور عموم تا قسمت فرق سر ادامه پیدا نمی کند و هیچ خطری ندارد.

- ، این نوع مو خوره ها معمولاً در نوک مو ها وجود دارند و بر خلاف باور عموم تا قسمت فرق سر ادامه پیدا نمی کند و هیچ خطری ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، دکتر کوروش صمدی درباره نوع شامپوهای مصرفی و تاثیری که بر روی مو ها می گذارند، گفت: شامپو ها تنها یک نگهدارنده محسوب می شوند، بنابراین باید با توجه به نوع مو ها ماده مخصوص آن ها استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه شش نوع شامپو وجود دارد، توضیح داد: برخی از این شامپو ها جنبه درمانی دارند و به شامپوهای درمانی معروف هستند که خود شامل شامپوهای ضد بیماری صدف، شامپوهای ضد شوره، شامل مواد مختلفی چون پنی سیلین، زین سلنیوم، سولفاید، کتوکونازول و شالیسیک اسید هستند.

این متخصص پوست و مو و لیزر درمانی ادامه داد: شامپوهای ضد ریزش نیز حاوی ماینوکسیدیل و عصاره گیاه سالپامیتو یا نخل آمریکایی هستند که برای رشد مو ها بسیار موثر هستند و مانع ریزش می شوند که این مواد مانند فینال استراید خوراکی عمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موخوره ای که در کشورهای اسلامی وجود دارد بیماری نیست

موخوره ای که در کشورهای اسلامی وجود دارد بیماری نیست