مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 10:052015-03-01ورزشي

ناراحتی هواداران ازحذف زودهنگام متین ورامین/ضرورت حفظ قهرمان آسیا


هواداران تیم متین ورامین اگرچه از حذف زودهنگام تیم محبوبشان از مسابقات لیگ برتر والیبال ناراحت هستند اما از مسئولان می خواهند که تیم قهرمان آسیا برای فصل آینده نیز حفظ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، امروز ورزش ورامین با تیم والیبال متین این شهرستان شناخته می شود به طوری که طی سه سال گذشته این تیم به هویت ورزشی دیار 15 خرداد بدل شده است.

تیم متین به عنوان نماینده ورامین در بالاترین سطح والیبال کشور توانست در سه فصل از حضور خود، چنان کارنامه درخشانی را از خود به ثبت برساند که بسیاری از علاقه مندان و کارشناسان برجسته والیبال به قدرت والیبال این خطه اعتقاد پیدا کرده اند.

متین ورامین یکی از پرافتخارترین تیم های والیبال ایرانبسیاری از هواداران و مسئولان شهرستان ورامین، تیم متین که با یک برنامه ریزی چندماهه و به همت مسئولان وقت شهرستان تشکیل شد را سرمایه ورامین می دانند و اعتقاد دارند که این سرمایه باید حفظ و محلی برای پرورش استعدادهای ورزشی دیار 15 خرداد شود.

تیم متین ورامین در سه فصل حضور خود در لیگ برتر والیبال کشور کارنامه قابل قبولی را به ثبت رساند به طوری که با کسب یک قهرمانی و یک نائب قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی جام باشگاه های آسیا و یک عنوان پنجمی جام باشگاه های جهان به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم های ایران شناخته می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناراحتی هواداران ازحذف زودهنگام متین ورامین/ضرورت حفظ قهرمان آسیا

ناراحتی هواداران ازحذف زودهنگام متین ورامین/ضرورت حفظ قهرمان آسیا