مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 09:562015-03-01فناوري

فراهم شدن امکان جابه جایی شماره تلفن ثابت با مهاجرت شبکه مخابراتی به IP


سخنگوی مخابرات ایران با اشاره به مزیت های ارتقا شبکه مخابراتی به IP گفت: در خطوط مبتنی بر IP مشترکان قادر هستند تا امکانات و خدمات بیشتری را نسبت به نسل های گذشته دریاقت کنند که امکان جابه جایی شماره، - استفاده از خدمات تلویزیون اینترنتی و سرویس های ارزش افزوده از جمله آنها است.

داوود زارعیان، سخنگوی مخابرات ایران در گفتگو با خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجو "، در خصوص تبدیل شبکه مخابراتی کشور از دیجیتال به IP خاطرنشان: در چند سال گذشته و همزمان با رشد فنی شبکه مخابراتی کشور، کلیه خطوط تلفن ثابت از آنالوگ به دیجیتال تبدیل شد و هم اکنون مخابرات ایران در پی ارتقا شبکه مخابراتی به ورژن های جدیدتر است.

وی با اشاره به اینکه ارتقا شبکه مخابراتی کشور با هدف همگرایی بهتر و ارائه خدمات بیشتر در حال پیگیری است، تاکید کرد: با توجه به اینکه هم اکنون مهاجرت کلیه خطوط از دیجیتال به IP جزو برنامه های مخابراتی اکثر کشورها است، از همین رو مخابرات ایران نیز در نظر دارد تا این ارتقا وضعیت را انجام دهد.

زارعیان با اشاره به مزیت های ارتقا شبکه مخابراتی به IP یادآور شد: در خطوط مبتنی بر IP مشترکان قادر هستند تا امکانات و خدمات بیشتری را نسبت به نسل های گذشته دریاقت کنند که امکان جابه جایی شماره، استفاده از خدمات تلویزیون اینترنتی و سرویس های ارزش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن امکان جابه جایی شماره تلفن ثابت با مهاجرت شبکه مخابراتی به IP

فراهم شدن امکان جابه جایی شماره تلفن ثابت با مهاجرت شبکه مخابراتی به IP