مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 09:552015-03-01ورزشي

تیم هندبال صبای قم نیاز به تقویت دارد


سرمربی تیم هندبال صبای قم با بیان اینکه باشگاه صبا برای پرداخت مطالبات تیم هندبال تا پایان سال قول هایی داده است، گفت:تیم هندبال صبا نیاز به تقویت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، امیرحسین صفوی شامگاه شنبه پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و گهرزمین تهران در هفته سیزدهم لیگ بر تر هندبال باشگاه های کشور اظهار داشت: آنچه امروز از تیم هندبال صبا دیدید بضاعت واقعی و فعلی تیم هندبال صبا است البته به بازیکنان جوان خود و توانایی های آن ها احترام می گذاریم اما پیش از این هم گفته ام که تیم ما از نظر فنی باید تقویت شود.

وی افزود: می دانیم که با توجه به شرایط فعلی باید به بازیکنان جوان خود تکیه کنیم و در بازی امروز، بازیکنان ما هر چه در چنته داشتند به نمایش گذاشتند و با وجودی که تیم حریف از نظر فنی از ما بهتر بود بازیکنان ما مقابل گهرزمین سنگ تمام گذاشتند و هر چه توانستند انجام دادند و از بازی آن ها راضی هستم.

سرمربی تیم هندبال صبای قم گفت: در جریان بازی چند موقعیت خوب تک به تک را از دست دادیم اما تیم گهر زمین تهران از همه موقعیت های گلزنی خود به خوبی بهره ببرد و حاصل آن برتری آن ها با اختلاف 5 پوئن برابر ما بود.

صفوی در مورد نحوه قضاوت داوران مسابقه در بازی برابر گهر زمین بیان داشت: داوری در بازی امروز مشکل خاصی نداشت و شاید چند اشتباه در تصمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم هندبال صبای قم نیاز به تقویت دارد

تیم هندبال صبای قم نیاز به تقویت دارد