مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 06:052015-03-01اقتصادي

نورپردازی ویژه 15 بنای شاخص پایتخت


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از نورپردازی 15 بنای شاخص پایتخت برای عید نوروز خبر داد و گفت: حداقل 100 اثر حجمی ثابت و موقت نیز در سطح شهر نصب خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، جمال کامیاب اظهار داشت: سازمان زیباسازی شهر تهران در راستای طرح استقبال از نوروز 94 ، اقدامات گسترده ای را در دستور کار دارد و بحث پیرایش شهری در مناطق 22 گانه اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه 123 محور در 123 ناحیه شهر تهران به طور ویژه پیرایش می شود، افزود: تمامی زواید بصری از جمله تابلوها، کانال های کولر، برچسب ها ، بنرهایی که خارج از حیطه قانونی نصب شده اند و سیما و منظر شهری را مخدوش می کنند، از این محورها حذف خواهد شد .

کامیاب با اشاره به اینکه دو محور ناصر خسرو و چهارراه جمالزاده تا ولیعصر(عج) نیز توسط سازمان زیباسازی به طور ویژه پیرایش می شود، تصریح کرد: جشنواره مبلمان خلاق تا 20 اسفند ماه به کار خود پایان می دهد و ما بنا داریم 22 نیمکت برتر این جشنواره را در یک محور خاص جانمایی کنیم.

به گفته وی، این نیمکت ها با نگاهی خاص طراحی شده و نگاه هنری به این آثار بر نگاه کاربردی غلبه دارد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران درخصوص نورپردازی بناهای شاخص شهر نیز گفت: سر در باغ ملی، تالار وحدت، عمارت ارباب هرمز، ساختمان گیو در خیابان انقلاب، ساختمان های موزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نورپردازی ویژه 15 بنای شاخص پایتخت

نورپردازی ویژه 15 بنای شاخص پایتخت