مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 00:102015-02-28اقتصادي

گزارش ویژه ایسنا از بازار قصرهای مرتفع + قیمت


درحالی که سایه رکود بر سر بازار مسکن سنگینی می کند، در گوشه ای دیگر معاملات میلیاردی پنت هاوس های گران قیمتی انجام می شود که قیمت های نجومی و گاه غیرقابل باوری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با توجه به روند رکود در بازار مسکن و افزایش تعداد آپارتمان های خالی در کلان شهرها، هنوز خانه هایی وجود دارند که با شرایط ویژه، مشتریان منحصر به فرد خود را دارند.

آپارتمان های لوکس در آخرین طبقه از برج ها یا مجموعه های مسکونی با امکانات خاصی که فقط در برخی نقاط تهران به چشم می خورند و البته با قیمت هایی خاص تر خرید و فروش و یا اجاره داده می شوند.

این روزها مشتریان خانه های لوکس در برج های تهران افزایش یافته و هر روز هم بر تعداد کسانی که زندگی در پنت هاوس های لوکس مدرن را بر زندگی در خانه های ویلایی ترجیح می دهند، افزوده می شود.

در حال حاضر برج هایی در فرمانیه، زعفرانیه، کامرانیه و سایر مناطق شمالی شهر تهران وجود دارند که متراژ آنها از 300 متر شروع و تا 1200 متر افزایش می یابد؛ در حالی که سالن های بی ستون، استخرهای معلق داخل واحدها، آشپزخانه های تمام اتوماتیک، شیرآلات کریستال، حسگرهای امنیتی، چوبکاری های دست ساز ایتالیا، زمین تنیس، تونل های آبی دوار، برکه و آبشار، باغ پرندگان، پارک کودک، سالن های مخصوص برپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ویژه ایسنا از بازار قصرهای مرتفع + قیمت

گزارش ویژه ایسنا از بازار قصرهای مرتفع + قیمت