مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1393 ساعت 20:452015-02-28اقتصادي

چالش معوقات بانکی در لرستان/ بخش خصوصی به صورت ویژه کمک شود


استاندار لرستان معوقات بانکی را یک چالش بزرگ برای بخش خصوصی دانست و گفت: نباید توقع داشت که بخش خصوصی لرستان با استان هایی مانند اصفهان رقابت کند و باید بخش خصوصی را به صورت ویژه کمک کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، هوشنگ بازوند شامگاه شنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل سالن جلسات استانداری لرستان اظهار داشت: بیکاری لرستان به مرز هشدار رسیده و جوانانی که می توانستند برای این استان فرصت ساز باشند، متاسفانه درگیر مشکلات و آسیب های مختلفی شده اند.

وی با بیان اینکه نرخ رشد جمعیت در کشور 1.

7 و در استان لرستان 1.

44 است عنوان کرد: این رقم نشان می دهد یا جوانان لرستانی به علت مشکلات اقتصادی ازدواج نکرده اند و قادر به پرداخت هزینه های زندگی نیستند یا از استان کوچ کرده اند چرا که سالیانه بالغ بر هفت هزار و 400 نفر که از سرمایه های لرستان هستند از این استان مهاجرت می کنند.

استاندار لرستان با اشاره به چندین بار اول شدن لرستان در زمینه نرخ بالای بیکاری در کشور ادامه داد: به این نتیجه رسیدیم که بخش خصوصی در این استان قوی وارد میدان نشده است.

بازوند با اشاره به اینکه کارهایی که امروز در لرستان به عنوان زیرساخت برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام می شود استان های دیگر در دهه 60 انجام داده اند تصریح کرد: این استان از ارزهای 7 و 130 و 300 ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش معوقات بانکی در لرستان/ بخش خصوصی به صورت ویژه کمک شود

چالش معوقات بانکی در لرستان/ بخش خصوصی به صورت ویژه کمک شود