مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1393 ساعت 18:502015-02-28سياسي

تهران میزبان نشست بین المللی نقش جوانان در سلامت پس از بلایا


رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، از برگزاری نشست بین المللی نقش جوانان در سلامت پس از بلایا، در تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، دکتر وحید قبادی دانا با اشاره به برگزاری نشست بین المللی نقش جوانان در سلامت پس از بلایا، گفت: این نشست با هدف افزایش نقش جوانان در سلامت حوادث و بلایا و همینطور حضور پر رنگ جوانان در فعالیت های جمعیت های ملی برگزار می شود.

وی در مورد اهداف برگزاری این نشست، افزود: این نشست با توجه به تاکید استراتژی 2020 فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر و استراتژی YES (جوانان به عنوان مداخله گر) بر فعالیت و مداخله جوانان در مسائل مختلف جمعیت های ملی برگزار می شود.

قبادی دانا ادامه داد: در این نشست نمایندگان جوان 16 کشور از منطقه منا، آسیا و اروپا گرد هم می آیند و به بیان تجربیات خود در مورد فعالیت های جوانان در حوزه سلامت پس از بلایا و دیدگاه های علمی روز دنیا می پردازند.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به محورهای برگزاری نشست بین المللی نقش جوانان در سلامت پس از بلایا، خاطرنشان کرد: این نشست در مدت 2 روز در دومحور مداخلات روانی و اجتماعی پس از بلایا و تشکیل گروه های محلی برای مداخلات سلامت محور در حوزه پیشگیری از ابتلا به ایدز، پیشگیری از اعتیاد، بهداشت باروری و امنیت غذایی در بلایا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران میزبان نشست بین المللی نقش جوانان در سلامت پس از بلایا

تهران میزبان نشست بین المللی نقش جوانان در سلامت پس از بلایا