مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1393 ساعت 17:502015-02-28دانش

همایش فرصت های سرمایه گذاری در صنعت بازیافت در گلستان برگزار می شود


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری های گلستان از میزبانی استان برای برگزاری همایش ملی فرصتهای سرمایه گذاری در صنعت بازیافت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجیان ایران (ایسنا)، احمد سردارزاده مجد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 70 مقاله به دبیرخانه نخستین همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری در صنعت بازیافت ارسال شده است.

از بین این مقالات، 6 مقاله برتر، انتخاب و در همایش به صورت سخنرانی ارایه می شود.

وی ادامه داد: نخستین همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری در صنعت بازیافت، روز دوشنبه، 11 اسفند به میزبانی گلستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان و با حضور مسوولان کشوری و استانی و مهمانی از کشور سوئد برگزار خواهد شد.

سردارزاده مجد بیان کرد: ارزیابی، نظارت و پایش در مدیریت پسماندها و مکانیابی و طراحی مناسب به منظور استقرار زیرساخت های مرتبط و ساماندهی راهبردی سیستم های این مدیریت، نیازمند دانش و فن آوری های نوین و بهره گیری از روش های بومی سازی شده و همراهی و تعامل متولیان و بسترسازی به منظور برون سپاری وظایف همراه با ورود بخش غیردولتی و سرمایه گذاری در این بخش است.

وی تصریح کرد: هدف از این همایش شناسایی ظرفیت های موجود در بخش پسماند برای سرمایه گذاری و بیان توانایی های استان گلستان در این زمینه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش فرصت های سرمایه گذاری در صنعت بازیافت در گلستان برگزار می شود

همایش فرصت های سرمایه گذاری در صنعت بازیافت در گلستان برگزار می شود