مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1393 ساعت 17:352015-02-28حوادث

مرگ 50 نفر در تصادفات نوروزی مازندران


مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در تعطیلات نوروزی گذشته از 25 اسفند تا 15 فروردین سال 93 تعداد 50 کشته ناشی از حوادث رانندگی در استان به ثبت رسید که از این تعداد 32 مرد و مابقی زن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، علی عباسی، جاده های برون شهری را بیشترین محل وقوع حوادث رانندگی منجر به فوت، اعلام و اظهار کرد: 76 درصد کشته های حوادث رانندگی مربوط به جاده های برون شهری هستند و 24درصد موارد فوتی در جاده های درون شهری اتفاق می افتد.

وی با اشاره به شهرستان هایی که بیشترین تعداد فوتی در آنها روی داده است، گفت: شهرستان آمل با 16 و ساری با 10 کشته در ایام نوروز، بیشترین تلفات را به خود اختصاص داده و بهشهر، بابلسر، جویبار، فریدونکنار و قائمشهر شهرهایی هستند که هیچ تلفات حوادث رانندگی نوروزی در آنها ثبت نشده است.

سرنشینان خودروها، بیشترین افرادی هستند که در حوادث رانندگی نوروز امسال جان خود را از دست داده اند.

در زمان وقوع حادثه 52 درصد سرنشین، 24 درصد از افراد عابر پیاده، 14 درصد موتورسوار و 10 درصد راننده وسیله نقلیه بوده اند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به متاهل بودن 68 درصد کشته شدگان تصادفات نوروزی، گفت: 40درصد از افراد به دلیل برخورد دو وسیله نقلیه، 24 درصد به دلیل برخورد وسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 50 نفر در تصادفات نوروزی مازندران

مرگ 50 نفر در تصادفات نوروزی مازندران