مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1393 ساعت 16:552015-02-28اجتماعي

مراسم روز دماوند پاک برگزارشد


سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از برگزاری مراسم روز دماوند پاک در پایان هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، عباس میرزا کریمی با اعلام این خبر گفت: روز پاکسازی دماوند با هدف روز دماوند پاک در پایان هفته گذشته از محل میدان 17 شهریور شهرستان دماوند آغار و به سمت محل پارک کوثر با حضور اعضای انجمن های مردم نهاد، دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

وی افزود: با هماهنگی هایی که از قبل صورت گرفته شده بود شرکت کنندگان در قالب گروه های مختلف در مسیر رودخانه شهرستان پراکنده شده و اقدام به پاکسازی و جمع آوری زباله ها در اطراف و حاشیه رودخانه کردند.

میرزا کریمی با اشاره به اینکه در این مراسم اعضای شورای اسلامی شهرستانهای دماوند، ابسرد ،رودهن،کیلان ،آبعلی، نماینده مجلس شورای اسلامی دماوند، فیروزکوه و جمعی از مسئولان شهرستان حضور داشتند، تصریح کرد : برنامه های ویژه ای همچون اجرای سرود آب ، قرائت شعر ، مسابقه نقاشی، مسابقه تفکیک زباله، گریم با رویکرد زیست محیطی توسط کودکان و خردسالان از جمله برنامه های این روز بود.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند اظهار داشت: این مراسم با همکاری انجمن عمران محیط زیست شهرستان دماوند برگزار شد و از تعدادی از دانش آموزان و فعالان در مراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم روز دماوند پاک برگزارشد

مراسم روز دماوند پاک برگزارشد