مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1393 ساعت 15:462015-02-28سياسي

دانشکده فنی و مهندسی پیام نور یاسوج افتتاح شد


دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه پیام نور یاسوج با حضور مسئولان استانی و دانشگاهی افتتاح و راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزای دانشجو از یاسوج،" پنج شنبه گذشته با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونین استاندار، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس، سرپرست دانشگاه پیام نور استان و مدیران این دانشگاه، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه پیام نور یاسوج افتتاح و راه اندازی شد.

عنایت الله نجیب زاده در این مراسم زیربنای دانشکده فنی و مهندسی را 3168 متر مربع در چهار طبقه عنوان کرد و گفت: این دانشکده با اعتباری بیش از 22 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: ساختمان دانشکده فنی و مهندسی دارای 6 آزمایشگاه و 15 کلاس درس با ظرفیتی بیش از 2000 دانشجو می باشد که در مدت دو سال پس از آغاز ساخت آماده افتتاح شده است.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان به دیگر پروژه های عمرانی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: فضای آزمایشگاهی این دانشگاه با زیر بنای 1150 متر مربع و ساختمان فرهنگی و مذهبی این دانشگاه با زیر بنای 1200 متر مربع در حال ساخت می باشند که در آینده به بهره برداری می رسند.

وی به دیگر پروژه های در دست اقدام این دانشگاه در شهرهای مختلف استان اشاره کرد و افزود: پروژه های دانشگاه پیام نور شهر های سی سخت، لنده و مارگون در حال حاضر با پیشرفت مطلوبی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده فنی و مهندسی پیام نور یاسوج افتتاح شد

دانشکده فنی و مهندسی پیام نور یاسوج افتتاح شد