مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1393 ساعت 15:412015-02-28سياسي

همایش «سبک زندگی دینی » ویژه دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد کهگیلویه برگزار شد


همایش سبک زندگی دینی از منظر رهبر معظم انقلاب با حضور بیش از 250 دانشجو و طلبه زیر پوشش کمیته امداد شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از یاسوج،" همایش سبک زندگی دینی از منظر رهبر معظم انقلاب دیروز با حضور بیش از 250 دانشجو و طلبه از شهرستان کهگیلویه در دهدشت برگزار شد.

این همایش با حضور نماینده مردم کهگیلویه در مجلس، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، مسئولان شهرستانی، دانشجویان دانشگاه های آزاد، پیام نور و علمی کاربردی و طلاب علوم دینی حوزه های علمیه شهرستان در حسینیه ثارالله شهر دهدشت برگزار شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه در این همایش گفت: در حال حاضر بیش از 860 دانشجو در رشته های مختلف و 3214 دانش آموز در تمامی مقاطع تحصیلی از طریق این نهاد حمایت می شوند.

امراله فروزنده افزود: این نهاد در 32سرفصل کاری در حال خدمات رسانی به نیازمندان است که یکی از مهمترین سرفصلهای کاری ما، کارهای فرهنگی و خدمات دهی به دانشجویان و دانش آموزان است.

وی تصریح کرد: دانشجو باید در تمامی زمینه های فعال بوده و تلاش در زمینه اعتلای سطح علمی و فرهنگی جامعه در برابر دسیسه های دشمنان مهمترین وظیفه دانشجویان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «سبک زندگی دینی » ویژه دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد کهگیلویه برگزار شد

همایش «سبک زندگی دینی » ویژه دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد کهگیلویه برگزار شد