مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1393 ساعت 15:402015-02-28سياسي

تقدیر از برترین های فضای مجازی سیستان وبلوچستان


نشان های برتر نخسیتن جشنواره «وب استانی» کشور از میان 135 شرکت کننده، به برترین های پنج بخش قلم برتر، عکاسی و طراحی، نرم افزار و بازی، چند رسانه ای بر خط و اطلاع رسانی و محتوا اهدا شد.

- نشان های برتر نخسیتن جشنواره وب استانی کشور از میان 135 شرکت کننده، به برترین های پنج بخش قلم برتر، عکاسی و طراحی، نرم افزار و بازی، چند رسانه ای بر خط و اطلاع رسانی و محتوا اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه سیستان وبلوچستان، در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره وب استان سیستان وبلوچستان، از برترین های فضای مجازی در پنج رشته تقدیر به عمل آمد.

به گفته مسئول اجرایی جشنواره، از دو سال قبل برای برگزاری جشنواره وب سیستان وبلوچستان که برای نخستین بار در کشور در این استان اجرا شده، برنامه ریزی شده است.

محمدهادی طهرانی مقدم با بیان اینکه این جشنواره با هدف وحدت میان فضای مجازی و شناخت فعالان این حوزه برگزار شده است، اظهار کرد: در نخستین جشنواره وب سیستان وبلوچستان که از اول بهمن امسال شروع بکار کرده است، 160 نفر ثبت نام کرده بودند که در نهایت 135 نفر به مرحله داوری راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این جشنواره در پنج شاخه اصلی و 13 محور شرکت کردند، اضافه کرد: از نفرات برتر در شاخه های اطلاع رسانی و محتوا،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از برترین های فضای مجازی سیستان وبلوچستان

تقدیر از برترین های فضای مجازی سیستان وبلوچستان