مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1393 ساعت 15:352015-02-28سياسي

باغ های طرشت نفس های آخرش را می کشد


رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران در مورد موضوعات مختلفی همچون پسماند و حفظ باغات و فضای سبز تهران توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: شهرداری باید عزم و اراده جدی در حفظ باغات داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حقانی صبح امروز در نشست خبری پیرامون تشریح اقدامات کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد حفظ باغات و فضای سبز شهر تهران گفت: براساس ماده 5 قانون اساسی حفاظت و صیانت از محیط زیست وظیفه آحاد جامعه است و معتقدیم اگر قانون در حوزه محیط زیست درست اجرا شود، بسیاری از مشکلات حل و فصل می شود.

وی با اشاره به اهمیت انضباط اقتصادی در مدیریت شهری تهران، گفت: باید کارهای زیربنایی و براساس استانداردها در تهران ایجاد شود نه اینکه "پاساژسازی" در تهران قوت بگیرد.

رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با بیان اینکه باید در کنار بزرگراه ها فضای سبز نیز ایجاد شود، گفت: تخریب محیط زیست به موازات توسعه، فاجعه انگیز و غیرقابل تحمل است و نباید به بهانه پیشرفت و توسعه شهر استانداردها را پشت سر بگذاریم و مدیریت شهری باید به فکر آینده شهر نیز باید.

حقانی با اشاره به اهمیت حفظ باغات در تهران گفت: نباید نظامات اقتصادی، حد و مرز قانون را مشخص کند و برهمین اساس در کمیته محیط زیست بازنگری اساسی در مورد برخی مصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ های طرشت نفس های آخرش را می کشد

باغ های طرشت نفس های آخرش را می کشد