مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1393 ساعت 15:112015-02-28دانش

افتتاح نمایشگاه «پیشگیری اولیه از اعتیاد» در دانشگاه محقق اردبیلی


معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با همکاری سازمان بهزیستی شهرستان اردبیل اقدام به برگزاری نمایشگاهی با عنوان «آثار سو مواد مخدر و پیشگیری اولیه» از اعتیاد کرده است.

- معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با همکاری سازمان بهزیستی شهرستان اردبیل اقدام به برگزاری نمایشگاهی با عنوان آثار سو مواد مخدر و پیشگیری اولیه از اعتیاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو ،" به نقل از دانشگاه محقق اردبیلی، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با همکاری سازمان بهزیستی شهرستان اردبیل اقدام به برگزاری نمایشگاهی با عنوان آثار سو مواد مخدر و پیشگیری اولیه از اعتیاد کردند.

در افتتاحیه این نمایشگاه فنی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه، درباره لزوم همکاری سه جانبه بهزیستی، نیروی انتظامی و دانشگاه در مورد آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: در آینده نزدیک زمینه های همکاری بیشتری برای افزایش راندمان کاری بین این سه نهاد فراهم خواهد شد.

در این نمایشگاه بیش از 90 تابلو با هدف آگاه سازی دانشجویان از خطر اعتیاد به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه که در محل خانه فرهنگ و به همت کانون های فرهنگی وهنری برپا شده است از 6 تا 16 اسفند ماه دایر بوده و قرار است در دانشکده علوم انسانی و دانشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه «پیشگیری اولیه از اعتیاد» در دانشگاه محقق اردبیلی

افتتاح نمایشگاه «پیشگیری اولیه از اعتیاد» در دانشگاه محقق اردبیلی