مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1393 ساعت 10:002015-02-28اقتصادي

خط و نشان سازمان حمایت برای اصلاح قیمت شیر کم چرب


معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: برخی کارخانه های لبنی، قیمت شیر کم چرب را 200 تومان افزایش داده اند که به آنها تذکر داده شده از امروز - شنبه - شیر کم چرب به قیمت قبل به دست مردم برسد، - در غیر این صورت برخورد قانونی می شود و کل توافقات این سازمان با صنایع لبنی لغو خواهد شد.

علیرضا رفیعی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بر اساس آخرین توافقنامه، کارخانه های لبنی می توانستند 15 درصد قیمت محصولات شان را نسبت به سال گذشته افزایش دهند و با توجه به اینکه برخی کارخانه ها به دلیل شرایط رکود اقتصادی، این افزایش را اعمال نکردند، در هفته های گذشته قیمت های خود را 15 درصد افزایش دادند که این موضوع باعث شد برخی سودجویان از این فرصت استفاده کنند.

وی ادامه داد: چند کارخانه لبنی قیمت اقلام پرمصرف به خصوص شیر کم چرب را افزایش دادند که موجب شد دولت حساسیت بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشد؛ لذا در ابتدا تذکراتی به آنها داده شد که باید نسبت به اصلاح قیمت های خود اقدام کنند و از امروز - شنبه - شیر کم چرب باید به قیمت گذشته به دست مردم برسد.

مسئولیت عدول از توافقات بر عهده انجمن صنایع لبنی و کارخانه های متخلف است رفیعی تاکید کرد: بدیهی است در صورت عدم اصلاح قیمت ها از امروز، اقدام قانونی لازم از سوی مراجع ذی صلاح صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان سازمان حمایت برای اصلاح قیمت شیر کم چرب

خط و نشان سازمان حمایت برای اصلاح قیمت شیر کم چرب