مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1393 ساعت 09:552015-02-28ورزشي

تقدیر از کاروان ورزشی بانک سپه


کمیته ورزش شبکه بانکی طی نامه ای حضور موفق کاروان ورزشی بانک سپه را ستود و از مدیرعامل و کلیه مربیان، بازیکنان و سرپرست این کاروان قدردانی کرد.

- کمیته ورزش شبکه بانکی طی نامه ای حضور موفق کاروان ورزشی بانک سپه را ستود و از مدیرعامل و کلیه مربیان، بازیکنان و سرپرست این کاروان قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک سپه، در متن تقدیرنامه کمیته ورزش شبکه بانکی خطاب به مدیرعامل بانک سپه آمده است: یقیناً توسعه و پیشرفت بانک سپه (نخستین بانک ایرانی) در همه ابعاد مرهون تلاش بی دریغ مسئولان خدوم و دلسوزی است که همواره جهت تعالی و ارتقاء اقتصاد کشور بزرگمان ایران قدم برداشته اند.

در بخش دیگری از این تقدیرنامه آمده است: در همین راستا حضور موفق کاروان ورزشی بانک سپه که پس از چندسال غیبت در میادین ورزشی در بین یازده بانک بزرگ کشور تحسین همگان را برانگیخت، به این منظور، کمیته ورزش سیستم بانکی کشور برخود لازم می داند که از عنایت و توجه حضرتعالی برای توسعه ورزش همگانی سپاسگزاری کرده و از تلاش کلیه مربیان، بازیکنان به ویژه سرپرست کاروان آن بانک جناب آقای نعمت نقاشیان قدردانی نماید.

در بخش پایانی این تقدیرنامه مندرج است: موفقیت و پیشرفت کشور عزیزمان ایران را در همه عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی از خداوند متعال خواها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از کاروان ورزشی بانک سپه

تقدیر از کاروان ورزشی بانک سپه