مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 22:402015-02-27ورزشي

هفته بیست وچهارم لیگ برتر فوتسال گیتی پسند برد تا همچنان در تعقیب تاسیسات بماند


پیروزی پر گل تیم گیتی پسند برابر تیم ماهان تندیس قم موجب شد تا این تیم همچنان در تعقیب تیم صدرنشین تاسیسات باقی بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از اصفهان، مسابقات هفته بیست وچهارم لیگ برتر فوتبال امشب با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف پیگیری شد که با کسب یک پیروزی برای نماینده اصفهان همراه بود.

تیم گیتی پسند که از تیم ماهان تندیس قم پذیرایی می کرد، با نتیجه 7 بر سه برابر این تیم به پیروزی رسید تا همچنان با یک امتیاز کمتر در رده دوم جدول رده بندی جای بگیرد.

شاگردان محمد کشاورز با برد در این بازی، دو فینال دیگر را تا پایان لیگ در پیش دارند و می توانند با کسب امتیازات لازم، چشم به راه لغزش احتمالی تاسیسات باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، نتایج کامل این هفته به شرح زیر است: گیتی پسند 7 - ماهان 3 فرش آرا 2 - تاسیسات دریایی 5 مس یک - میثاق صفر حفاری 2 - فردوسی یک دبیری 4 - منصوری 8 مقاومت 2 - پایاسازه 2 شهرداری ساوه یک - شهروند یک ( ناتمام ماند.

) انتهای پیام/63006/گ10 " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته بیست وچهارم لیگ برتر فوتسال گیتی پسند برد تا همچنان در تعقیب تاسیسات بماند

هفته بیست وچهارم لیگ برتر فوتسال گیتی پسند برد تا همچنان در تعقیب تاسیسات بماند