مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 20:502015-02-27حوادث

مردم عظیمیه کرج 10 ساعت بی آب بودند


آب منطقه عظیمیه کرج امروز جمعه از ساعت حدود 9 صبح قطع شد و هم اکنون نیز عده ای از مردم همچنان بی آب هستند و در برخی منازل تنها در طبقات پایین آب با فشار بسیار کم وصل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، از ساعت حدود 9 صبح امروز آب منطقه عظیمیه کرج قطع شد و هم اکنون که بیش از 10 ساعت گذشته است هنوز مردم برخی از کوچه ها و محلات این منطقه بی آب هستند.

شرکت آبفا پس از وقوع حادثه، برای قطعی آب اطلاع رسانی کنددر این زمینه یکی از شهروندان منطقه عظیمیه کرج در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کاش اداره آبفا زمانی که قصد قطعی آب را دارد، با اطلاع رسانی مناسب، شهروندان را از زمان تقریبی وصل مجدد آب آگاه کند.

محمد کیانی افزود: با توجه به اینکه امروز جمعه است و در روزهای پایانی سال هستیم و مردم در تکاپوی خانه تکانی پایان سال هستند، قطع طولانی مدت آب، شهروندان را با مشکل مواجه می کند.

مردم در جستجوی آب/ جای خالی تانکرهای آبرسان در خیابانهای عظیمیهمشاهدات خبرنگار مهر در معابر و خیابانهای عظیمیه نشان می دهد که مردم سطل به دست در خیابانها و پارکهای اطراف به دنبال آب شرب بوده و از دلیل قطعی آب بی اطلاع هستند.

در این زمینه نیز یکی از شهروندانی که در خیابان اصلی بین میدان طالقانی تا میدان مهران عظیمیه در پی یافتن آب بود، به خبرنگار مهر اعلام کرد: برای رفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم عظیمیه کرج 10 ساعت بی آب بودند

مردم عظیمیه کرج 10 ساعت بی آب بودند