مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 18:402015-02-27سياسي

هنوز احداث قطعه دوم بزرگراه اهر- تبریز شروع نشده است


نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم اختصاص اعتبار متاسفانه هنوز احداث قطعه دوم بزرگراه اهر- تبریز شروع نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عباس فلاحی باباجان عصر جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان اهر اظهار داشت: 11 میلیارد تومان از ماده 180 به این بزرگراه اختصاص یافته است که متأسفانه به علت سهل انگاری مسئولان هنوز شاهد تجهیز کارگاه و عملیات احداث قطعه دوم نیستیم.

وی با بیان اینکه به علت تصادفات مکرر و کشته شدن شهروندان تسریع در بزرگراه اهر – تبریز ضروری است، افزود: مسئولان باید در این زمینه عنایت ویژه ای داشته باشند و با تمام توان در این زمینه تلاش کنند تا شاهد بهره برداری از این بزرگراه باشیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از تصویب منطقه ویژه اقتصادی شهرستان اهر در کمیسیون مربوطه خبر داد و افزود: این مصوبه بزودی در صحن علنی مجلس مطرح می شود.

وی پیگیری احداث راه آهن بستان آباد – سراب – هریس – اهر تا مناطق مرزی را از دیگر اولویت های کاری شهرستان دانست و افزود: در این زمینه مجوزهای لازم گرفته شده است که امیدواریم با عملیاتی شدن آن شاهد رشد و شکوفایی منطقه باشیم.

فلاحی همچنین از گرانی های اخیر برخی اجناس از جمله مرغ انتقاد کرد و خواستار تشدید نظارت از سوی مسئولان امر در روزهای پایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز احداث قطعه دوم بزرگراه اهر- تبریز شروع نشده است

هنوز احداث قطعه دوم بزرگراه اهر- تبریز شروع نشده است