مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 16:252015-02-27سياسي

انتقاد علم الهدی از برگزارکنندگان کنسرت در مشهد


امام جمعه مشهد خطاب به حامیان برگزاری کنسرت در مشهد گفت: بدانید که خواسته یا ناخواسته دست تان در دست دشمنی است که جانبازان مان هنوز از سلاح های شیمیایی آنان نفس نفس می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان، آیت الله سیداحمد علم الهدی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه که در جمع زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) برگزار شد، اظهار کرد: خبرگزاری رسمی آلمان در برابر عدم برگزاری کنسرت در مشهد موضع گیری کرده و به صراحت اعلام داشته که برخی مسئولین با آزادی هنر مخالف هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: از نظر بنده برگزاری کنسرت در مشهد آزادی هنر نیست بلکه ولنگاری و مطرب بازی است و طرفداران برگزاری کنسرت بدانند که حامی شان خبرگزاری رسمی آلمان همان کشوری است که با سلاح شیمیایی، صدام را در هشت سال جنگ علیه ایران یاری می کرد.

به آلمان چه ربطی دارد که در یک گوشه مشهد کنسرت برگزار نشده است.

وی افزود: اگر در مشهد کنسرت اجرا نمی شود، این امر به معنای اعمال قدرت، حکومت و دستور و مسئله طلبگی نیست، ما با موسیقی مسئله نداریم، بلکه مسئله موسیقی مطرب بازی است.

علم الهدی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) مبنی بر اینکه "حرم امام رضا (ع) بین دو کوه واقع شده است"، خاطرنشان کرد: تمام شهر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد علم الهدی از برگزارکنندگان کنسرت در مشهد

انتقاد علم الهدی از برگزارکنندگان کنسرت در مشهد