مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 16:202015-02-27سياسي

امام جمعه اصفهان: ثروتمندان جامعه حق محرومان و دولت را با کمک و مالیات بپردازند


ثروتمندان جامعه حق محرومان و دولت را با کمک و مالیات نمی پردازند.

- " از اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که در میدان امام خمینی (ره) اقامه شد، اظهار کرد: اقامه نماز و ادای زکات و امانت برای مؤمنان واجب است که امانت به دو امانت الهی و امانت مردم تفکیک می شود و هر آن کسی که ادای امانت نکند نمی تواند رستگار شود.

امام جمعه اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه کارهای زیادی در حوزه منابع آبی در دوران انقلاب اسلامی انجام شده، افزود: البته در مواردی با وجود اینکه آمارهای خوبی ارائه شده وی این آمارها با واقعیات جامعه متناسب نیست و یکی از مشکلاتی است که کشور ما با آن درگیر است ارائه گزارش هایی از سوی مسئولان است که با وجود اینکه این گزارش ها زیباست، ولی با واقعیات جامعه منطبق و همراه نیست.

وی در ادامه بر ضرورت ارائه آمار صحیح بر اساس مدیریت کارآمد تأکید کرد و گفت: یکی از کارهای خوبی که در حوزه آب انجام شده احداث تونل سوم کوهرنگ است که 200 میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

امام جمعه اصفهان به سالگرد تأسیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره و اذعان کرد: امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دستور دادند که تمام اموال خاندان پهلوی به نفع مستضعفان اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اصفهان: ثروتمندان جامعه حق محرومان و دولت را با کمک و مالیات بپردازند

امام جمعه اصفهان: ثروتمندان جامعه حق محرومان و دولت را با کمک و مالیات بپردازند