مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 16:202015-02-27سياسي

لزوم خدمت بهتربه محرومان/ وحدت مسلمانان باید همواره حفظ شود


امام جمعه موقت سنندج بر خدمت رسانی هر چه بهتر به اقشار محروم و نیازمند جامعه به عنوان یک اصل مهم و ضروری تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ماموستا سید احسن حسینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سنندج در سخنانی اظهار داشت: خدمت به نیازمند جامعه و تلاش برای رفع محرومیت های آنها یکی از نیازهای لازم و ضروری است و این مهم بارها در آموزه های دینی و اسلامی ما مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با اشاره به دستاوردها و نتایج خدمت رسانی به افراد نیازمند جامعه یادآور شد: رفع مشکلات این قشر از جامعه عامل موثری در کاهش ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی است و به همین دلیل لازم است که نه تنها سازمان های مسئول بلکه تمامی مدیران و مسئولان به این افراد خدمت رسانی داشته باشند.

امام جمعه موقت سنندج به آغاز هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و افزود: در کنار مدیران و مسئولان اقشار مختلف مردم نیز باید در حد توان خود در راستای خدمت به افراد نیازمند تلاش کنند تا حدودی از آلام و درد نیازمندان و محرومان جامعه در آستانه سال نو کاسته شود.

وی هفته احسان و نیکوکاری را نماد مهرورزی و تسکین آلام و رنج های نیازمندان جامعه ذکر کرد و گفت: احسان در دین مبین اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است و پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) بر کمک مسلمانان به همنوعان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم خدمت بهتربه محرومان/ وحدت مسلمانان باید همواره حفظ شود

لزوم خدمت بهتربه محرومان/ وحدت مسلمانان باید همواره حفظ شود