مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 16:152015-02-27سياسي

ترک میز مذاکره به ضرر آمریکاست/ لزوم حفظ حرمت ایام فاطمیه


ائمه جمعه شهرستانهای استان یزد امروز در خطبه های نمازجمعه به موضوع مذاکرات هسته ای، تربیت اسلامی، تقویت روحیه دینی و اخلاق در میان جوانان، - لزوم حفظ حرمت ایام فاطمیه و .

پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی، امام جمعه ابرکوه در خطبه های این هفته نمازجمعه ابرکوه با اشاره به رزمایش بزرگ پیامبر اعظم (ص) گفت: در هفته ای که گذشت مرزهای بزرگ و طولانی و آبی جنوب کشورمان شاهد برگزاری رزمایش بزرگ پیامبر اعظم 9 توسط سپاه پاسداران بود که طی آن شناورها، بالگرد ها و سامانه های موشکی قدرت تاکتیکی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: این رزمایش با هدف بازدارندگی و برقراری امنیت در منطقه و نشان دادن اقتدار نیروی دریایی سپاه به دشمن برگزار شد و سزاوار است که از همه دست اندرکاران این رزمایش قدردانی کنیم.

حسینی همچنین با اشاره به در پیش بودن هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: امیدواریم همه شما مردم مومن با اشتیاق در برنامه شور نیکوکاری شرکت کنید و امسال به خاطر ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س)، به جای جشن نیکوکاری، شور نیکوکاری را در مدارس، مساجد و میادین شهر برگزار کنید.

حسینی در مورد گرامیداشت ایام فاطمیه گفت: روز چهارشنبه سیزدهم جمادی الاول به روایتی فاطمیه اول است و اگر کسی مراسم شادمانی دارد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک میز مذاکره به ضرر آمریکاست/ لزوم حفظ حرمت ایام فاطمیه

ترک میز مذاکره به ضرر آمریکاست/ لزوم حفظ حرمت ایام فاطمیه