مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 16:002015-02-27سياسي

خطیب جمعه مرودشت: مراقب باشید عزاداری ها به سمت وسوی شیعه های لندنی نرود


خطیب جمعه مرودشت با اشاره به نزدیک بودن به ایام فاطمیه بر ضرورت توجه به مداحی ها و محافل تأکید کرد و از متولیان این مجالس خواست تا مواظب باشند برخی این مجالس را به سمت وسوی شیعه های لندنی نبرند.

- " از مرودشت، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به سالگرد ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب به سران قوا اظهار داشت: با تأکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب و ارائه راهکارهای مناسب معظم له به مسئولان، انتظار می رفت تا گام های مؤثری در این راستا برداشته شود.

امام جمعه مرودشت در بخش دیگری از سخنانش بابیان اینکه باید رونق تولید و بازار در رأس برنامه ها قرار گیرد، اضافه کرد: زمانی سیستم مالیاتی به صورت درست عمل کند و تنها مالیات از اقشار ضعیف و صنایع کوچک تر گرفته نشود و از صنایع بزرگ نیز به درستی دریافت شود می تواند در راستای رشد کشور مؤثر باشد.

احمدی بابیان اینکه ظرفیت های مناسبی برای رشد کشور وجود دارد و با اشاره به درخواست دانشجویان بسیجی از رهبر انقلاب در مورد حمایت در راستای رونق اقتصاد کشور با استفاده از نیروی جوان بیان داشت: باید از این فرصت نیروی انسانی استفاده مناسبی شود تا در تحقق آنچه به عنوان خصوصی سازی واقعی است حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب جمعه مرودشت: مراقب باشید عزاداری ها به سمت وسوی شیعه های لندنی نرود

خطیب جمعه مرودشت: مراقب باشید عزاداری ها به سمت وسوی شیعه های لندنی نرود