مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 16:002015-02-27سياسي

سازندگان بمب شیمیایی در جهان طرفدار آزادی موسیقی در مشهد هستند


آلمانی ها که روزی با ساخت بمب های شیمیایی موجب مرگ هزاران نفر از مردم بی گناه ما در جنگ تحمیلی شدند حال طرفدار مطرب ها و آزادی موسیقی در مشهد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله سید محمد علم الهدی در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه که در رواق بزرگ امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد با اشاره به عدم برگزاری کنسرت در مشهد گفت: اینکه بنده می گویم در مشهد نباید کنسرت موسیقی برگزار شود، اعمال زور و قدرت نیست بلکه از نظر یک طلبه می گویم مسئله موسیقی با کنسرت تفاوت دارد.

امام جمعه مشهد افزود: کنسرت مطرب بازی است، پیامبر خدا حدود حرم امام رضا(ع) را بین دو کوه مشخص کردند و این بدان معناست که حرم ایشان تنها زیر این سقف نیست بلکه تمام شهر مشهد مربوط به امام رضا (ع) است و کنسرت در حرم ایشان مطرب بازی است.

وی با اشاره به تبلیغات خبرگزاری دولتی آلمان در این خصوص که بعضی از مسئولان محلی وابسته به رهبری در مشهد با آزادی هنری مخالف هستند، ابراز داشت: اگر منظور آن خبرگزاری بنده هستم باید در جواب بگویم که بدانند این کنسرت هنر نیست بلکه مطرب بازی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آلمانی که روزی سلاح شیمیایی آن باعث کشتار مردم بی گناه ما شده و هنوز نیز بعضی ها در تخت های بیمارستان به دلیل آن بمب ها نفس نفس می زنند از برگزاری کنسرت طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازندگان بمب شیمیایی در جهان طرفدار آزادی موسیقی در مشهد هستند

سازندگان بمب شیمیایی در جهان طرفدار آزادی موسیقی در مشهد هستند