مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 15:552015-02-27فرهنگي

جشنواره بین المللی فیلم کودک قاهره برپا می شود/اختصاص اکران ویژه برای فلسطین


بیست ودومین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک قاهره در حالی با حضور 200 فیلم از 45 کشور در مصر برپا می شود که اکران های ویژه ای تحت عنوان کودک عربی و فلسطینی در سینمای رشید مشهراوی برای آن تعیین شده است.

- "، بیست ودومین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک قاهره از 20 مارس(29 اسفند) با حضور 200 فیلم از 45 کشور در مصر برپا می شود.

بنابر این گزارش، برگزاری جشنواره بین المللی سینما و هنرهای کودکان قاهره در طول 4 سال گذشته به دلیل حوادث موجود در مصر سه بار لغو شده بود و تنها دوره بیستم در سال 2010 و دوره بیست ویکم در سال 2012 برگزار شده بود.

این جشنواره که تا پیش از این به هنرهای کودکان نمی پرداخت قرار است هفت روز ادامه داشته باشد و قرار است نیم نگاهی به بازی های کودکان نیز داشته باشد.

جشنواره فیلم کودک قاهره در بخش های فیلم بلند و کوتاه داستانی و بخش فیلم مستند و همچنین فیلم های انیمیشن و برنامه های تلویزیونی برگزار می شود و مهمترین کشورهای حاضر در این جشنواره را انگلستان، هلند، آمریکا، اسپانیا، روسیه، هند، کره جنوبی، فرانسه، یونان، لهستان و آرژانتین تشکیل می دهند.

همچنین قرار است در این جشنواره اکران های ویژه ای از فیلم های رشید مشهراوی کارگردان مشهور فلسطینی تحت عنوان کودک عربی و فلسطینی در سینمای رشید مشهراوی صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بین المللی فیلم کودک قاهره برپا می شود/اختصاص اکران ویژه برای فلسطین

جشنواره بین المللی فیلم کودک قاهره برپا می شود/اختصاص اکران ویژه برای فلسطین