مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 14:352015-02-27سياسي

نقش مساجد در جامعه احیا شود


متاسفانه امروز در جامعه بعضی از مساجد خالی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه های امروز نماز جمعه عسلویه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: مساجد در جامعه اسلامی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و از تقدس بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه اغلب امورات مردم در دوران پیامبر(ص) و ائمه اطهار در مساجد انجام می شد، تاکید کرد: متاسفانه امروز در جامعه بعضی از مساجد خالی شده است.

امام جمعه عسلویه با اشاره به سفارشات پیامبر اکرم(ص) در مورد حضور در مساجد، خاطرنشان ساخت: مساجد را گرم نگه دارید و در این فضاهای معنوی حضور پیدا کنید و دیگران را هم به حضور در مسجد تشویق کنید.

وی به برگزاری رزمایش بزرگ سپاه در تنگه هرمز اشاره کرد و بیان داشت: در این رزمایش بزرگ، اقتدار سپاه و نمایش خیره کننده توان نظامی نیروهای مسلح را شاهد بودیم که هشدار جدی به استکبار و عربده کشان بود و سپاه ثابت کرد که از توان بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام هاشمی نژاد در ادامه با انتقاد از رویکرد برخی روزنامه ها، تاکید کرد: این روزها شاهد حرکات زشت روزنامه ها هستیم و متاسفانه برخی روزنامه ها پررو و بی حیا شده اند و به ساحت امام معصوم(ع) اهانت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مساجد در جامعه احیا شود

نقش مساجد در جامعه احیا شود