مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 14:302015-02-27اقتصادي

خانه کشتی سرعین سال آینده تکمیل می شود


رییس هیئت کشتی سرعین از تکمیل فاز اول خانه کشتی این شهرستان در سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، پرویز موسی زاده شهر جمعه در بازدید مسئولان ورزشی شهرستان سرعین از روند ساخت خانه کشتی این شهرستان گفت: این طرح هم اکنون در مرحله اسکلت بندی بوده و پیش بینی می کنیم با شرایط فعلی و البته توجه بیشتر فاز اول آن در اواسط سال 94 به بهره برداری برسد.

وی این توجهات را بیشتر در زمینه تخصیص اعتبارات برشمرد و یادآور شد: خانه کشتی سرعین در سه طبقه سالن تمرین، پذیرایی و خوابگاه برای ورزشکاران در حال احداث است.

رییس هیئت کشتی سرعین با بیان اینکه تاکنون برای این پروژه زیربنایی ورزشی 12 میلیارد ریال اختصاص یافته است، متذکر شد: تمام تلاش خود در سال آینده برای ساخت و تکمیل این طرح معطوف کرده ایم تا حداقل به لحاظ امکانات و تجهیزات کشتی سرعین به شرایط مطلوب برسد.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون کشتی گیران این شهرستان با کمترین امکانات و تجهیزات مورد نیاز تمرین می کنند، ادامه داد: با این وجود کشتی سرعین با توجه به سنین پایه و با برخورداری از مربی جوان خود نشان داده آینده درخشانی را در این رشته خواهد داشت.

موسی زاده نمونه این مهم را در مسابقات اخیر تحت عنوان پهلوانان ساوالان یادواره شهدای استان برشمرد و عنوان کرد: شهرستان سرعین در این رقابتها ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه کشتی سرعین سال آینده تکمیل می شود

خانه کشتی سرعین سال آینده تکمیل می شود