مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 14:102015-02-27اقتصادي

افزایش کیفیت تولیدات داخلی


قائم سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان وزارت صنعت و معدن با بیان اینکه از تولیدکنندگان می خواهیم با افزایش کیفیت تولیدات خود، توجه مصرف کنندگان را جلب کنندگفت: - مشتری داری و مشتری مداری دیگر شعار نیست بلکه به یک فرهنگ در دنیا تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا در فارس، مهدی اصفهانی در چهارمین جشنواره قدردانی از حامیان حقوق مصرف کنندگان، در شیراز، گفت: متأسفانه تولیدکنندگان در ایران برخلاف سایر کشورها توجه کمی به مبحث مهم جلب مشتری داشته و دارند.

وی افزود: فضای فعلی جهان، فضای آینده نگری برای جلب مشتری است که متأسفانه ما به آن کمتر توجه کرده ایم.

قائم سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان وزارت صنعت و معدن و تجارت ادامه داد: باید تولید به گونه ای تنظیم شود که تمام نیاز مشتری اعم از رنگ، بسته بندی، اندازه، قیمت، کیفیت و .

در نظر گرفته شود.

رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان فارس نیز وجود فرهنگ نادرست نسبت به مصرف کالای داخلی، عملکرد نادرست تولیدکنندگان و ضعف قوانین و مقررات تولید را از مهمترین دلایل عدم تمایل مصرف کنندگان به استفاده از تولیدات داخلی عنوان کرد.

وی همچنین تصویب برگزاری جلساتی در مدارس و در مقاطع تحصیلی مختلف، دانش آموزان را به حمایت از تولید داخلی و مصرف محصولات داخلی آشنا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کیفیت تولیدات داخلی

افزایش کیفیت تولیدات داخلی