مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 10:502015-02-27اقتصادي

70 درصد بنگاه های اقتصادی از عدم شفافیت برخوردارند


طبق بررسی هایی که در چند سال گذشته انجام شده بیش از 70 درصد از بنگاه های اقتصادی م به دلایل مختلف از عدم شفافیت برخوردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی پنجشنبه شب در کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی استان کرمان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان با مطرح کردن دو موضوع مهم به عنوان پیش مقدمه در رابطه با اقتصاد مقاومتی بیان کرد: یکی از محورهای مهم بحث شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد است که برای رشد باید شفافیت داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: طبق بررسی هایی که در چند سال گذشته انجام شده بیش از 70 درصد از بنگاه های اقتصادی متعلق به نهادها چه در بخش خصوصی و چه دولتی و حاکمیتی به دلایل مختلف از عدم شفافیت برخوردارند و این ها زمینه ایجاد تغییرات را در امور برای ما سخت می سازد.

پورابراهیمی با بیان اینکه تمامی شرکت های سهامی عام باید صورت مالی خود را به صورت شفاف انشاء کنند گفت: در کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس شورای اسلامی پیش نویس الزام به شفافیت در بنگاه های اقتصادی کشور را تدوین کرده ایم.

نماینده مردم کرمان و راور با بیان اینکه حدد 40 هزار خیریه در کشور داریم گفت: این خیریه ها یک صفحه از اطلاعات مالی خود را افشا نکرده اند و در کشور به صورت غیرشفاف عمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد بنگاه های اقتصادی از عدم شفافیت برخوردارند

70 درصد بنگاه های اقتصادی از عدم شفافیت برخوردارند