مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 10:202015-02-27سياسي

نباید تبریز در ترافیک و آلودگی هوا به سرنوشت تهران دچار شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به وضعیت ترافیک و آلودگی هوا تهران گفت: نباید تبریز به سرنوشت تهران دچار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله محسن مجتهد شبستری پنج شنبه شب در آیین بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح شهیدان صبور تبریز با اشاره به اینکه احداث خیابان ها، روگذرها و زیرگذرها در تبریز باعث روان تر شدن ترافیک می شود، افزود: واقعا وضعیت زندگی در تهران به جهت ترافیک، آلودگی هوا و سایر مسائل پیچیده است و به جهت وضعیت بودجه کشور نیز انتقال پایتخت مشکل به نظر می رسد.

وی با بیان اینکه امروز تبریز در حال نزدیکی به وضعیت کلانشهر تهران است، ادامه داد: افزایش آسایش شهروندان و رفع ترافیک شهر هدف اصلی پروژه های شهرداری تبریز است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز همچنین با تاکید بر ضرورت توجه به مسائل فرهنگی در تبریز گفت: باید آثار سالی که با عنوان فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده در همه کارهای صورت گرفته بارز باشد.

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به اینکه اقدامات سال های اخیر شهرداری تبریز موجب آبادانی شهر شده، گفت: میهمانان شهر تبریز نیز بر توسعه و آبادانی شهر اذعان دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید تبریز در ترافیک و آلودگی هوا به سرنوشت تهران دچار شود

نباید تبریز در ترافیک و آلودگی هوا به سرنوشت تهران دچار شود