مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 10:102015-02-27اقتصادي

فرهادی: میانگین بیکاری بین فارغ التحصیلان افزایش می یابد


بر اساس آمار، میانگین بیکاران در بین فارغ التحصیلان بالاتر از میانگین کشور است و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در چند سال آینده نیز به این تعداد اضافه می شوند.

- "، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عصر روز گذشته در مراسم اعطای سومین جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری به 80 شرکت و بنگاه صنعتی برگزیده، پارک های علم و فناوری را از بسترهای شکوفایی شرکت های دانش بنیان دانست و گفت: پس از گذشت بیش از 10 سال از راه اندازی پارک های علم و فناوری، اکنون 36 پارک علم و فناوری و 150 مرکز رشد در کشور ایجاد شده است که سرمایه گذاری برای ایجاد شغل هر فرد نخبه در این پارک ها نیز 40 تا 50 هزار تومان بوده در حالی که سرمایه گذاری برای ایجاد شغل در کشور خارج از این پارک ها چندین برابر برآورد شده است.

وی افزود: آگاهی از عوامل اصلی در موفقیت شرکت های دانش بنیان سبب هموار شدن فعالیت های آینده می شود و مجموعه دولت باید مشکلات و قوانین و مقررات را در این زمینه بررسی کند.

وزیر علوم گفت: ارتقاء کیفی پارک های علم و فناوری، مراکز رشد، توانمندسازی کارکنان شرکت های دانش بنیان و تشویق و ترغیب شرکت های دانش بنیان به تولید و صادرات محصولات خود از برنامه های وزارت علوم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهادی: میانگین بیکاری بین فارغ التحصیلان افزایش می یابد

فرهادی: میانگین بیکاری بین فارغ التحصیلان افزایش می یابد