موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 09:502015-02-27ورزشي

سرمربی هندبال صنعت مس کرمان: کمبود بازیکن برای ما دردسر شده است


سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان گفت: کمبود بازیکن یکی از دردسرهای جدید ماست و باید در دور برگشت برای آن فکری کنیم.

- "حمید صادقی" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر، گفت: در مقابل سبزوار که به نوعی تیم ملی دوم هندبال ایران است بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما همانطور که انتظار می رفت سبزوار با تعداد زیادی از بازیکنان ملی پوش به مصاف ما آمد و توانست نتیجه لازم را کسب کند.

وی افزود: بازی در زمین سبزوار دشواریهای خاص خود را دارد اما ما هم توانستیم پا به پای این تیم قدرتمند پیش رویم و تاکتیک های خود را اجرا کنیم.

صادقی خاطرنشان کرد: به هرحال باید به یاد داشت که سبزوار مدافع عنوان قهرمانی لیگ است و از تمام توان خود برای کسب چندباره عنوان قهرمانی در لیگ استفاده می کند.

وی گفت: ما در طول 60 دقیقه بازی مجبور به استفاده از 7 بازیکن هستیم اما تیم های دیگر تا پایان بازی همواره در حال تعویض اند و این در حالیست که ما روی نیمکت بازیکن جایگزین مناسب برای بازیکنان داخل زمین نداریم که این امر مشکلات ما را دوچندان کرده است.

سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان افزود: عدم داشتن بازیکن، برایمان مشکل ساز شده است و باید تا قبل از آغاز نیم فصل دوم برای حل این مشکل فکری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی هندبال صنعت مس کرمان: کمبود بازیکن برای ما دردسر شده است

سرمربی هندبال صنعت مس کرمان: کمبود بازیکن برای ما دردسر شده است