مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 09:352015-02-27ورزشي

شهید غازی باید الگوی نسل جوان شود/ اهمیت معرفی شهدا به جوانان


فرمانده سپاه ناحیه چهارمحال و بختیاری گفت: باید کاری کنیم که شهدای انقلاب اسلامی برای نسل جوان به الگو تبدیل شوند و در این بین شهید غازی الگوی مناسبی برای نسل جوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سردار رضا محمد سلیمانی، شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت یاد شهید غازی، کاپیتان سابق تیم سپاهان در اصفهان با اشاره به اهمیت توجه به الگوسازی برای نسل جوان اظهار داشت: ما باید کاری کنیم که شهدا برای نسل جوان کشور به الگو تبدیل شوند تا نسل جوان با استعانت از آنها، راه خود را انتخاب کنند.

وی افزود: شهید غازی یکی از الگوهای موفق نسل جوان به شمار می رود که در عرصه های عملی و نظری می تواند برای آنها یک الگوی موفق به شمار آید.

فرمانده سپاه ناحیه چهارمحال و بختیاری با بیان خصوصیت های مختلف شهید غازی تصریح کرد: این شهید در عرصه های مختلف یک الگوی تمام عیار اخلاقی به شمار می رفت و اخلاق و ویژگی های اخلاقی او همواره او را به عنوان یک ورزشکار شاخص مطرح می کرد.

وی تصریح کرد: شهید غازی اعتقاد بسیاری به مسائل اخلاقی و کار گروهی داشت و همواره دیگران را به سمت اخلاق و مسائل دینی جذب می کرد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه ورزشکاران و نسل جوان باید از شهدای انقلاب اسلامی الگوگیری کنند، خاطرنشان کرد: امروز ورزشکاران نباید به سمت الگوهای کاذب بروند زیرا رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید غازی باید الگوی نسل جوان شود/ اهمیت معرفی شهدا به جوانان

شهید غازی باید الگوی نسل جوان شود/ اهمیت معرفی شهدا به جوانان