مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 09:002015-02-27سياسي

ابراز تردید آمریکا درباره ادعای هسته ای جدید گروهک منافقین


رد طرح اتهام علیه رییس جمهور آرژانتین در ماجرای بمب گذاری «آمیا»، دفاع رییس مجلس نمایندگان آمریکا از تصمیم خود برای دعوت از نتانیاهو، برنامه وزیر خارجه آمریکا برای دیدار و گفت و گو با همتای ایرانی خود در سوییس، - رد طرح اتهام علیه رییس جمهور آرژانتین در ماجرای بمب گذاری آمیا ، دفاع رییس مجلس نمایندگان آمریکا از تصمیم خود برای دعوت از نتانیاهو، برنامه وزیر خارجه آمریکا برای دیدار و گفت و گو با همتای ایرانی خود در سوییس، ابراز تردید دولت آمریکا درباره ادعای جدید گروهک منافقین و محکوم شدن شش ایرانی در امارات به حبس ابد، از جمله مهمترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، موضوع رد طرح اتهام علیه رییس جمهور آرژانتین در موضوع پرونده بمب گذاری آمیا ، مهمترین موضوع مربوط به ایران است که امروز مورد توجه مطبوعات بین المللی قرار گرفته است.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس ، یک قاضی فدرال در آرژانتین اتهامات مطرح شده علیه رییس جمهور این کشور درباره تلاش وی برای مخفی کردن آنچه نقش ایران در بمب گذاری سال 1994 در مرکز یهودیان بوینس آیرس خوانده شده را رد کرده است.

این قاضی اعلام کرده اسناد جمع آوری شده توسط آلبرتو نیسمن، دادستان سابق پرونده، از حداقل شرایط برای آغاز روند بازرسی رسمی برخوردار نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز تردید آمریکا درباره ادعای هسته ای جدید گروهک منافقین

ابراز تردید آمریکا درباره ادعای هسته ای جدید گروهک منافقین