مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 08:552015-02-27سياسي

ارزیابی30روزه از «تحول سلامت» توسط 150 ارزیاب + جزییات


معاون درمان وزیر بهداشت با تشریح برنامه نظارتی طرح تحول نظام سلامت، نقاط قوت و ضعف این طرح را برشمرد و بر ادامه جدی تر این طرح در سال 94 تاکید کرد.

- دکتر محمد آقاجانی در گفت و گو با خبرنگار سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در مورد برنامه نظارتی طرح تحول نظام سلامت که از 25 بهمن ماه کلید خورده است، گفت: برنامه نظارت بر طرح تحول سلامت از 25 بهمن ماه آغاز شده هر چند که از ابتدای برنامه، نظارت ها در حال انجام بوده اما در حال حاضر حدود 9 ماه از اجرای طرح تحول سپری شده و یک برنامه فشرده و جامع برای نظارت در حال اجراست که تا 25 اسفند ماه به مدت 30 روز ادامه دارد.

ارزیابی هفت بسته طرح تحول تا 25 اسفند آقاجانی در تشریح نحوه اجرای این برنامه نظارتی و چگونگی بررسی عملکردها در این برنامه اظهار کرد: 150 ارزیاب طی یک ماه به همه نقاط کشور سفر کرده و در تمام 560 بیمارستان کشور هفت برنامه طرح تحول سلامت را بر اساس 71 شاخص مورد ارزیابی قرار می دهند.

قرار بر این است که اگر نقاط قابل بهبود یا نارسایی هایی در این طرح، در هر نقطه از کشور وجود داشته باشد، آنها را شناسایی و برای حل آن اقدام کنیم.

ادامه طرح تحول با جدیت بیشتر در سال 94 تجارب برتر بیمارستان ها معرفی می شود وی ضمن اعلام ادامه جدی تر طرح تحول سلامت در سال 94 گفت: نمونه های موفق تر و چشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی30روزه از «تحول سلامت» توسط 150 ارزیاب + جزییات

ارزیابی30روزه از «تحول سلامت» توسط 150 ارزیاب + جزییات