مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 08:452015-02-27سياسي

رییس جمهور: آمریکا باید قدم های لازم را در برگشت از مسیر اشتباه بردارد


ریس جمهور در پایان سفر دو روزه کاروان تدبیر و امید به استان قم، به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و با تاکید بر اینکه آمریکا باید قدم های لازم را در برگشت از مسیر اشتباه بردارد ، - گفت: در مذاکرات هسته ای می خواهیم حربه تحریم را از دست دشمن بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درخصوص تمرکز دولت روی مذاکرات هسته ای، گفت: دولت در بخش های مختلف مسئولیت هایی دارد که آنها را دنبال می کند.

به عنوان مثال تحول بزرگی که در عرصه کشاورزی آغاز شده و فقط در سه استان 600 هزار هکتار از اراضی کشاورزی در حال تجهیز به سیستم های آبیاری مدرن هستند و یا چند برابر شدن ماشین آلات کشاورزی و طرح ها و پروژه های دیگری که دولت در حال اجرای آنهاست، هیچ ربطی به مسأله هسته ای ندارند.

رییس جمهور ادامه داد: دولت در بخش سلامت اقدامات مؤثر و بزرگی انجام داده و در همه بخش ها مشغول فعالیت است و در کنار اینها در عرصه سیاست خارجی نیز کاری بزرگ و گسترده را در حال اجرا دارد.

امروز روابط ایران با همسایگانش به غیر از یکی دو کشور به صورت فوق العاده گسترش یافته و روابط ما با همسایگان شرقی و غربی و شمالی و جنوبی کشور به طور چشمگیری افزایش یافته و در بعضی موارد حتی بیش از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: آمریکا باید قدم های لازم را در برگشت از مسیر اشتباه بردارد

رییس جمهور: آمریکا باید قدم های لازم را در برگشت از مسیر اشتباه بردارد