مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 08:452015-02-27اقتصادي

نگاه به سرمایه گذاری در بخش گردشگری بناب ضعیف است


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بناب گفت: متاسفانه نگاه به سرمایه گذاری در بخش گردشگری بناب نسبت به سایر حوزه ها ضعیف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، بهنام رحیم زاده شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر ضرورت استفاده از سرمایه های گردشگری این شهرستان افزود: صنعت گردشگری باید در بناب رونق گیرد چراکه این صنعت نقش مهمی می تواند در تامین درآمد داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه سال آینده جشنواره ملی کباب در بناب برگزار می شود، ادامه داد: باید مقدمات برگزاری هرچه بهتر و باشکوه این کار صورت گیرد چراکه این شهرستان ظرفیت های زیادی برای این منظور دارد و باید همه دستگاه های اجرایی در این خصوص تعامل های لازم را داشته باشند.

رحیم زاده از فعالیت 230 کباب پزی در این شهرستان خبر داد و گفت: کباب بناب شهرت زیادی دارد و باید این شهرت را انتقال داده و همچنین بر کیفیت پخت کباب در این شهرستان توجه کنیم.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بناب اظهار داشت: در بحث حوزه سلامت در گردشگری ظرفیت لازم وجود دارد تا نسبت به ایجاد و راه اندازی مجتمع های خدمات پزشکی و بحث مجتمع بین راهی در این شهرستان اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه به سرمایه گذاری در بخش گردشگری بناب ضعیف است

نگاه به سرمایه گذاری در بخش گردشگری بناب ضعیف است